Retour en verzending

Retour mondmasker:

Hygiëne artikelen kunnen bij wet alleen geretourneerd worden indien de verzegeling van de verpakking ongeschonden is (=ongeopend).
Hiertoe behoren o.a. bandages, braces, urinalen, mondmaskers, geopende desinfectie sprays, pampers, matras-overtrekken, alternerende matrassen (ESRI), kussens, zitkussens, toiletstoelen, douchestoelen en toilet-verhogers. Wees dus steeds zeker bij het bestellen van een mondmasker.

RETOURNEREN

Reparatie

U bent in de mogelijkheid om uw (defect geraakte) product aan ons op te sturen, zowel binnen als buiten de garantieperiode. Uiteraard zal overleg met u plaatsvinden over de te nemen stappen.

Heeft u schade of een defect aan uw product? Vul dan het reparatieformulier in.

Download reparatieformulier

Zodra u het formulier heeft ingevuld en digitaal geretourneerd, ontvangt u een bericht van ons met de te nemen stappen.

U kunt op grond hiervan het product naar ons opsturen. Mocht u extra vragen of opmerkingen bij het invullen van het formulier hebben ingevoerd, dan zullen deze binnen 48 uur door onze medewerkers worden beantwoord.

Retourneren

Wij hanteren een zogenaamde afkoelingsperiode. De duur van de afkoelingsperiode is 14 dagen.

Binnen de afkoelingsperiode bent u in de mogelijkheid om uw product aan ons te retourneren/de aankoopovereenkomst herroepen. Na 14 dagen wordt de koopovereenkomst een feit en is retourneren geen optie meer.

OPGELET, voor gepersonaliseerde producten (met eigen tekst of foto), mondmasker of ander producten dat onder Hygiëne artikelen is een herroeping NIET meer mogelijk!

Na ontvangst van uw bestelling heeft u gedurende een periode van 14 dagen het recht om zonder opgave van redenen de koopovereenkomst te ontbinden en de bestelling te retourneren. OPGELET, voor gepersonaliseerde producten (met eigen tekst of foto), mondmasker of ander producten dat onder Hygiëne artikele is een herroeping NIET meer mogelijk!

Nadat u ons heeft laten weten dat u van de koop afziet, heeft u nog 14 dagen om het product terug te sturen.

Het volledige aankoopbedrag, inclusief eventuele (standaard) verzendkosten voor de heenzending zullen zo spoedig mogelijk, maar uiterlijk binnen 30 dagen na ontbinding worden terugbetaald.

Wij betalen u terug met hetzelfde betaalmiddel als waarmee u de oorspronkelijke transactie heeft verricht.

Wij mogen wachten met terugbetaling tot wij de goederen hebben teruggekregen, of u heeft aangetoond dat u de goederen heeft teruggezonden, al naar gelang welk tijdstip eerst valt.

Wij kunnen kosten in rekening brengen voor de waardevermindering als het product beschadigd/gebruikt is.

U bent alleen aansprakelijk voor de waardevermindering van de goederen die het gevolg is van het gebruik van de goederen, dat verder gaat dan nodig is om de aard, de kenmerken en de werking van de goederen vast te stellen.

De koper is verantwoordelijk voor de kosten en het risico van de retourzending. Alle reeds betaalde bedragen worden teruggestort.

De volgende producten kunnen niet geretourneerd worden:

Producten vervaardigd conform instructies van de consument (maatwerk), accessoires, gepersonaliseerde producten, mondmasker of ander producten dat onder Hygiëne artikele. Toebehoren waarvan de verpakking is geopend kunnen niet worden geretourneerd.

Wilt u een product naar ons retour zenden binnen de afkoelingsperiode?

Stuur een mail naar info@herbruikbare-mondmaskers.be met uw “Naam & bestelnummer” en als vermelding “retourformulier”. Na ontvangst van uw mail voorzien wij uw met de correcte retourformulier.

Zodra u retourformulier heeft ingevuld en (digitaal) aan ons heeft toegezonden, ontvangt u een e-mail van ons met de te nemen stappen.

Eventuele extra vragen, opmerkingen of opvallende punten met betrekking tot uw retouraanvraag worden op werkdagen binnen 48 uur door onze medewerkers beantwoord.

DOA – Defect on Arrival:

Indien uw product bij binnenkomst defect blijkt te zijn, kunt u het product als DOA ofwel Defect On Arrival aanmelden.

Als uw DOA-melding geaccepteerd wordt, zal per ommegaande, na ontvangst van uw DOA, in overleg met u een nieuw product verstuurd worden, indien deze uit voorraad leverbaar is.

Na ontdekking van een defect heeft u een redelijke termijn om het defect te melden, deze meldingstermijn is maximaal 2 weken.

Wij verzoeken u echter om dit zo snel mogelijk te melden. Hierna kunt u het product binnen 14 dagen aan ons retourneren.

Wilt u een product aanmelden als DOA? Stuur een mail naar info@herbruikbare-mondmaskers.be met uw “Naam & bestelnummer” en als vermelding “DOA”.

Zodra u het formulier heeft ingevuld en (digitaal) heeft toegezonden, ontvangt u een e-mail van ons met de te nemen stappen. Eventuele vragen, opmerkingen of opvallende punten met betrekking tot uw DOA-melding worden op werkdagen binnen 48 uur door onze medewerkers beantwoord.

Verzending:

Verzending gebeurd via DPD of B-Post. Bestellingen voor 12:00h worden gebruikelijk binnen de 24h geleverd (onder voorbehoud van Zon en feesdagen)

VERZENDWIJZEN EN LEVERTIJDEN

Levertijden
Bij elk product op de website ziet u direct de actuele voorraadstatus vermeld staan. Het betreft hier de voorraadstatus in ons eigen magazijn. Als u op werkdagen voor 12:00 uur bestelt en betaalt, dan wordt uw bestelling dezelfde dag verzonden!

Product op voorraad

De voorraadvermelding op onze website is realtime en actueel. Als u het product meteen af wilt halen reserveer het dan voor de zekerheid via een reserveringsbestelling op onze website. Hiermee voorkomt u dat iemand het product koopt terwijl u naar ons onderweg bent.

Product niet op voorraad:

Onze standaard levertijd voor producten die niet voorradig zijn bedraagt ongeveer 5-10 werkdagen. Als het product een levertijd “Productie” heeft, dan kunnen wij niet met zekerheid zeggen wanneer het productt exact kan worden afgeleverd.

Wilt u meer informatie over de levertijd van een product? Aarzel dan niet een e-mailtje naar info@herbruikbare-mondmaskers.be te sturen, of telefonisch contact op te nemen met een van onze medewerkers. Dan nemen wij contact op met de productie voor meer informatie.

Bij ons kun je gebruikmaken van pakket verzending.

Wij rekenen hiervoor €6,- transportkosten per pakket

Indien u heeft gekozen voor het laten versturen van uw bestelling, dan ontvangt u per e-mail een verzendbevestiging van onze transporteur wanneer het pakket aan u is toegezonden.

Levertijd
Voorraad artikelen laten verzenden, betekent in bijna alle gevallen dat uw bestelling, uiteraard mits voorradig en betaald, de volgende werkdag al bij u afgeleverd wordt.

Indien u niet thuis bent
Als u niet thuis bent bij aflevering, dan wordt de bestelling de volgende dag opnieuw aangeboden.
Mist u ook deze aflevering dan worden de artikelen aan ons retour gezonden.

Let op!
De bezorgtijd van uw bestelling staat van tevoren niet vast. Het is daarom belangrijk dat op het afleveradres ook na 17:00 iemand aanwezig is.

Zorg voor een alternatief afleveradres en/of voor een mobiel nummer, omdat anders geen contact opgenomen kan worden bij ‘niemand thuis’. Onze leveringsmethode is uitsluitend mogelijk in Nederland en Belgie waarbij de Waddeneilanden zijn uitgezonderd.

Het betalen van uw bestelling

U kunt bij ons op verschillende manieren betalen.

Let op…, wanneer u met creditcard of PayPal betaalt via onze website, kunnen wij slechts tot 17:00 uur om goedkeuring van de betreffende maatschappij vragen of de betaling goed is gelukt.
Betalingen met creditcard of PayPal na 14:00 uur kunnen de volgende werkdag pas worden verzonden!

Mocht u uw order via uw creditcard willen voldoen, dan zijn wij genoodzaakt de 2% toeslag die ons door creditcardmaatschappijen rekening worden gebracht aan u door te rekenen. Wij accepteren Visa, MasterCard en American Express.

Menu